Leuk dat je in Brunssum bent: Nieuwe herbruikbare bekers gespot!
Het kan best zijn dat je er al een drankje uit hebt gedronken tijdens een Brunssums evenement: de nieuwe herbruikbare Brunssumse beker. Vanaf nu wordt deze beker ingezet tijdens evenementen in onze stad en draagt hij bij aan een schoon en duurzaam Brunssum. Helemaal sjiek!
De beker is speciaal ontworpen voor Brunssum, met herkenbare iconen, kleuren, het OnsBrunssum-logo én de tekst ‘Leuk dat je in Brunssum bent’. Want dat vinden we natuurlijk echt! En als laatste, maar zeker niet te missen, staat er een QR-code op die verwijst naar de OnsBrunssum-evenementenkalender. Zo kun je meteen zien waar je je volgende drankje uit de nieuwe beker kunt gaan drinken.
Met de invoering van de beker sluit Brunssum aan bij de landelijke en Europese richtlijnen die het gebruik van wegwerp plastic moeten terugdringen. Iedereen die iets organiseert in Brunssum kan gebruikmaken van de bekers: van grote evenementen tot een barbecue van de buurtvereniging.
Pssst…! Hebben jij en je evenementen organistie interesse? Neem dan contact op met Cupbrothers. Zij kunnen je voorzien van alle praktische informatie en het kostenplaatje. Stuur je mail naar info@cupbrothers.com.
Tot bekers, proost!
Ps. Ben je nou binnenkort op een echt Brunssums evenement en heb je de beker in je hand? Schiet dan vooral even een fototje en vergeet ons dan niet te taggen met @onsbrunssum op Instagram of Facebook!